A Jola Csoport üzletei rendkívül sok időt, pénzt, figyelmet áldoznak arra, hogy az általa forgalmazott termékek minél részletesebben szemléltetve legyenek!
Miért fontos ez?
Természetesen legfőképpen a vásárló szempontjából, hiszen – és nem kell ehhez műszaki beállítottságúnak lenni – egy-egy építkezés, vagy lakásfelújítás során tisztában akarunk lenni azzal, hogy mit is vásárolunk!
Egy-egy metszet, ábra, bemutatott termék közelebb visz minket ahhoz, hogy a legjobb döntést meg tudjuk hozni. Természetes szándéka mindenkinek, hogy lássa, mi van a redőnytokon belül, hogy például hogyan mozog a szúnyogháló, mennyire erős a hőszigetelő hatása egy-egy üvegezési lehetőségnek, vagy mi is van a vakolaton belül, és sorolhatnánk.
A döntés meghozatalának másik sarokpontja természetesen az esztétikum, ezért azon túl, hogy rengeteg színmintát, felületi anyagmintát tartunk üzletünkben, lehetőségeinkhez képest a késztermékek közül is igyekszünk minél többet kiállítani, például az ajtólapok színeiből, mintáiból, üvegezési lehetőségeiből.
Ezen szemléltető eszközök másik –fontos!- célja az, hogy üzletvezetőink folyamatos szakmai képzésében segítségünkre legyenek.
Természetesen egyszerű állítanunk, de higgyék el: nem sok versenytársunk áldoz arra ennyi figyelmet, hogy megfelelően és szakszerűen tájékoztassa vásárlóit!